اخذ ویزای دو ماهه سوشیال مالزی

مسائل مرتبط با مهاجرت گاهي پيچيده به نظر مي رسد مخصوصا، زمانيكه شما به اندازه كافي از قوانين و شرايط كشوري كه قصد اقامت در آن را داريد ، اطلاع نداريد.

با مطالعه دقيق قوانين كشور مالزي مي بينيم كه حكومت مالزي از ديگر كشور ها مستثني نيست. اين كشور درمحل تقاطع بين شرق و غرب واقع شده است و هميشه با آغوش گرم به افراد خارجي خوش آمد مي گويد.

مالزي همواره پذيرايي تعداد زيادي از افراد خارجي هستند اما دولت مالزي هميشه مراقب  است كه اين افزايش مهاجران بر روي ميزان توازن جمعيت آنها تاثير نداشته باشد. به همين علت مهاجرت به مالزي زياد آسان نيست.

جهت سفر به مالزی و اقامت بیشتر از دو هفته باید ابتدا ویزا دریافت نمایید. طبق قوانین جدید از اکتبر 2013 ویزای توریستی ایرانیان که قبلا 90 روز بود به 14 روز کاهش پیدا کرد.

 

اخذ ویزای سوشیال

اگر شما نیازمند اقامت در مالزی بین 2 تا 4 ماه  می باشید می توان از سفارت مالزی در تهران در کمتر از یک هفته کاری برای کلیه متقاضیان در تهران ،شهرستان ها و همه گروه های سنی بدون هیچ نوع محدودیت اقدام نمود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را به آدرس ما در دفتر تهران ارسال می نمایید تا جهت اخذ ویزای شما اقدام گردد.

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا :

  • گواهی بانکی به مبلغ 8 تا 10 میلیون تومان
  • یک قطعه عکس
  • اصل پاسپورت
  • هزینه تقاضای ویزا
  • کپی رزرو بلیط

 

اخذ ویزای تحصیلی:

جهت تحصیل در مالزی در هر کالج و دانشگاهی باید قبل از ورود به مالزی نامه های مورد نیاز ویزا را دریافت نمایید و مانند گذشته نمی توان وارد مالزی شد و درخواست ویزا داد.

 

 

مراحل اخذ ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد :

کلیه دانشجویان و دانش آموزان بین المللی  باید نامه تاییدیه ویزا یا VDR قبل از ورود به مالزی دریافت کنند.

VDR  : این ویزا به معنای صدور ویزا توسط سفارت اتباع خارجی مالزی می باشد که به شهروندان خارجی بعد از تایید ویزا توسط اراده مهاجرت اجازه ورود می دهد و دارای 3 مرحله می باشد

مرحله اول

دانشجویان باید ابتدا از اداره مهاجرت تاییدیه ویزا دریافت کنند.

مرحله دوم

در صورتیکه نامه تاییدیه ویزا را دریافت کردید باید ویزای شوشیال از سفارت مالزی در تهران دریافت کنید.

مرحله سوم

دانشجویان بعد از دریافت ویزا از سفارت که اعتبار آن بین 30 تا 90 روز می باشد وارد مالزی شوند و در زمان ورود در فرودگاه مهر یک ماهه روی پاسپورت درج می شود و باید سریعا در دانشگاه ثبت نام کنند و ویزای دانشجویی دریافت کنند.

ویزای دانشجویی

بعد از ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز کمتر از یک ماه برچسب ویزای دانشجویی را دریافت خواهید کرد .